Jamuan Kelas 5 Ruby 2011! Awesomeeee...


Hello.... anda! Dah tengok gambar di atas? Hah... itu baru sikit. Okey ni Ain nak cerita pasal jamuan kelas semalam. Jamuan kelas 5 Ruby 2011 diadakan di Mewah Club di dalam sebuah restoran yang diberi nama 21st Century Cafe. Perghhh cantek gila kot tempat tu! Macam English style! So saya sebagai Bendahari yang bertanggungjawab haruslah membantu Ketua Kelas dalam hal hal ini. Harganya not bad. Semuanya RM800++. Banyakkan duit kteorang? Tengok la siapa tukang kutip... Hehehehe. Start pukul 8 malam tepat! Malangnya ramai tak menepati masa termasuk aku, haha. Sampai teacher pon marah siapa yang tak tepati masa, haha. *aku terlepas ok* 

Mula mula datang, ada Hazirah and Diya sebagai penyambut tetamu. So aku malas nak tunggu dgn diorang, aku and kawan kawan terus menuju ke bilik makan. Cehhh confident kan jalan padahal tak tahu mana satu tempat nak masuk. Sampaikan pekerja kat situ cakap, "hey dikkk sini lahhh~". Ye ye, saya tahu. Hahahaha! Bila dah masuk kat tempat tu, tengok ramai yang dah ada. Yeahhhh best dapat jumpa mereka semua walaupun ada sesetengah yang tak ada.


Sempat lagi tu menggunting... Haha!

No untuk cabutan bertuah.


Ini menu nya. Chicken chop and watermelon juice! Ada air fresh orange and apple tapi aku saje nak rasa watermelon. Not bad la, sedap jugak tapi yang peliknya, asal chicken chop tak ada kuah??? Haha!

Saya makan tak habis sebab saya asyik terbatuk batuk. Dalam masa yang sama asyik bercakapppp.... je. Sampai bila nak habis kan?


Kek coklat. Aku baru gigit sikit dah rasa muak dohhh.

Teacher kesayangan, hee~

Nyanyi lagu birthday ramai ramai untuk semua orang punya birthday start dari bulan Januari, haha! Bila part last, semua jerit, "I LOVE YOU PUAN LIM.....!!!". Hee~





Inilah Ketua Kelas atau nama sebenarnya Azianty a.k.a Along! Thanks to her for the amazing class party... *termasuk aku*




My partner in class. Miss U Nad...

Ini hadiah hadiah untuk cabutan bertuah. Masing masing kena bawa hadiah sendiri and tukar dengan kawan kawan.

Saya and Nitya, my partner in class sebelum kena tukar sebelah Nad, haha! Cabut punya cabut, dapat lah no 4. Hadiah daripada Nitya. Goncang punya goncang, dengar macam pasir tapi takkan la kan??? Haha! Nak tahu apa dia? 







Jeng jeng jeng...


















Lagi scroll...















Hah, ini dia... Hahahahahaha *jangan gelak* Hey Nitya, saya nak pakai baju ni time bila? Dalam mimpi or what? Hahahahahaha! Anyway THANKS!


Pemandangan dari Mewah Club. Niceeee.



Okey itu sahaja pasal jamuan kelas. Ain balik pukul 10. Yang lain still ada lagi dalam tu. Anyway best la and we are having so much FUNNNN! Walaupun aku rasa tak kenyang, hahahaha! Rugi siapa yang tak datang tu... Lain kali jangan la pentingkan diri sangat. Kalau kawan tak nak pergi, biarkan dia. Still ada kawan yang lain kan? Kalau ada hal yang munasabah, tak apa lah jugak. Kalau tak datang, duit yang anda bayar tu tak boleh dipulangkan. Sebab duit anda itu jugak lah yang membantu menceriakan kelas. Hmmmm *aku berceramah dekat orang yang tak datang* 

Sangat buruk + hodoh kan aku? HAHAHAHA! COPPP! ADA AKU KESAH? Tudung macam langsir a.k.a Santa Claus... biar lahhh! Itu semua untuk malam tu je. Lain kali aku dah tak pakai dah, hahaha.

Alaaa... mesti kita susah nak berjumpa kan? Dah la lepas ni masing masing membawa diri. Bulan 3 time ambil result, belum tentu dapat jumpa satu kelas. Hmmmm I WILL MISS MY RUBIES PEOPLES~ Sekian~

4 comments:

  1. wahhh seriously nmpk best sangat ^_^

    ReplyDelete
  2. best nyeee --" , btw blog kau cantik lah giler ! jeles ! edit lah blog aku chantek chantek wehhh!

    ReplyDelete

Ce komen ce komen :)