Alhamdulillah~ Dah 18 tahun hidup di muka bumi ini :)

Hai Hai Haiiiiii! Hahahahaha. Well today is my birthday! Hoho tapi rasa macam tak ada apa apa berlaku hahaha. Syukur alhamdulillah kerana Allah masih panjangkan umur saya sampai ke hari ini. Syukur sangat sangat. Saya dah 18 tahun! Yeayyy tapi tak tinggi tinggi pon hahahahaha!

Then semalam saya tidur lambat macam nak dekat pukul 5 pagi la. Hah.... buat apa tuuuu??? Hahaha ni tengok Running Man ah... Gelak sorang sorang pagi pagi buta. Pastu hari ni bangun lambat. Selalunya dah ada orang yang nak robohkan pintu Ain tapi hari ni senyap je, huahahaha. Yang peliknya macam mana ah diorang masuk bilik Ain ambil laptop la, letak kad atas meja la. Memang tak dengar apa apa. Haha tidur mati la tu penat sangat LOL!



   
Thanks ibu, ayah and adik adik for ucapan dalam kad tu. Macam biasa lah adik aku bagi ucapan merepek je, hahaha.  And thanks to kawan kawan yang wish birthday Ain. Ain hargai sangat sangat. Ibu tanya nak makan apa hari ni? Saya jawab entah la hahaha. Ain tak kisah sambut ke tak birthday. Tak penting pon bagi saya. Sekadar ucapan pon cukup lah. Well~ Saya memang baik, penjimat hahahaha.

Anyway THANKS AGAIN WHO ARE WISH ME. Semoha Tuhan memberkati hidup anda, amin~ Ok lah, sekian~

8 comments:

  1. hepi besday Ain :) may Allah bless u.. insya-Allah, panjang umur, murah rezeki (^.^)v

    ReplyDelete
  2. Hepyyy besdayyy Ain . Fiza doakan semoga ain jadi sorg ank yg solehah yeee . Semoga berjaya dalam hidup . Aamiin ^_^

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah terus memanjangkan usia Ain dalam beribadat kepadaNYA... amin

    ReplyDelete

Ce komen ce komen :)